Dag 2 vancouver

17 juli 2016 - Vancouver, Canada

Afgesproken dat we 's morgens zelf bekijken wat we wanneer gaan doen. Wij zijn weer vroeg wakker en besluiten toch voor koffie van de Starbucks te gaan en daar ook broodje mee te nemen. We willen graag nog even aan de andere kant op granville eiland kijken. Dus rond half negen staan we bij de ferrie. Granville eiland blijkt een gezellig, rommelige, interessante markthal te zijn. Heerlijke verse producten en allerlei mensen. Ook zijn er leuke shopjes te vinden alleen nog niet allemaal open. Dus eerst kop koffie. Dan volgt bezoek aan hele bijzondere kidsmarkt. De meiden vinden met name de goochelshop erg leuk. Met een goocheltruc op zak lopen we terug en zien de fam Meertens die toch ook op tijd wakker waren... Dus samen de shopjes bij langs om te eindigen in een bierbrouwerij voor n proeverij (hoe vervelend). Op de terugweg naar het hotel worden we onverwacht bijzonder vermaakt door een Engelse straatartiest! Heel leuk. Opfrissen in t hotel om met een hotelshuttle naar Canada place gebracht te worden. Alleen met de deo per ongeluk richting een rookmelder richten.... Alarm en de brandweer op de stoep☺️. Wij weten van niets. Vanaf Canada place nemen we de shuttle naar de capilano suspensoir bridge. Druk maar absoluut de moeite waard. Wat n mooie omgeving en hoe leuk zo'n brug over en langs de klif en een pad tussen de gigantische bomen. Dan betrekt het weer. Het is inmiddels een uur of 6 en we zijn de hele dag al op pad. Dus terug naar het hotel. De shuttle verloopt iets minder soepel maar stuk rustiger.. Eenmaal op de kamer gaan de ogen snel... Was n leuke dag!